انا عايزة ورق واستيكة

 

الصورة مستعارة من جوجل

 

 

أنا نفسي اكمل تعلمي زي بنات المدينة، لكن بيقولي لازم تطلعي من التعليم وكفاية عليكي تقري وتكتبي لان التعليم بيضر مش بيفيد!!!  وبيعرضك لمعاكسة وقلة الادب من الشباب في المدينة، وبنات بتعلم بعضها الحب وكلام فاضي ، وتخلي البنت تفتح وتناقش ابوها واهلها ،وكل شئ وكل حاجة تتدخل فيها،  ويمسكو سيرتنا علي كل لسان.

بناتنا من الاخر مالهاش في العلام !!! البنات عندينا للجواز مش للورق والاقلام .انا اتخنقت صوتي مكتوم جوالضلوع و اصرخ من غير صوت ، مش عايزة اتجوز صغيرة انا عايزة ورق واستيكة.

أضف تعليقاً

